Wednesday 30 November 2016

Ma hakkasin eile kirjutama natuke, aga ma hakkasin seda tegema nii hilja, et ma peaaegu kohe kui kirjutama hakkasin jäin magama. Nii et ma kirjutan siis täna.
Eile hommikul ei olnud midagi uut. Ma ärkasin üles, läksin tööle ning kui tööpäev oli läbi tulin koju, käies enne veel poes, sest mul oli salatikraami vaja… ja jäätist (me ei saa unustada jäätist).
Siis läksin Kerli ukse taha ja me panime riidesse, rääkides samal ajal natuke juttu, ning läksime välja. Esimese asjana me läksime ühte poodi, kus peamiselt müüdi nuge aga ma sain sealt ühe kingituse (ma veel ei tea kellele) ja endale ühe väikse riivi, mida mul kindlasti tulevikus vaja läheb.
Edasi läksime me vaaterattale. Me tegime peaaegu tervele platsile ringi peale, sest me ei teadnud kus oli sissepääs. Kui me sissepääsu üles leidsime läksime me piletiputkasse ning ostsime piletid, mis meilt peaaegu kohe tagasi võeti kui me rattale istusime. Me läksime päeval sellepärast, et me tahtsime pilte teha siis kui ei olnud veel pime.
Me tegime rattal neli ringi ning iga kord kui me olime üleval käis mul läbi selja külmavärinad, sest mul on kerge kõrgusekartus. Me vahetasime kaks korda istumiskohti, et paremaid pilte saada.
Kui rattal olime ära käinud tahtis Kerli šoppama minna. Esimesena käisime me Home Deco poes, millest mul on pilte, ning ostsin sealt ka paar asja (järjekordselt ühe kingi ja ühe asja mulle). Edasi läksime me riietuspoodidesse, kus Kerli endale punast mantlit otsis ja siis mütse vaatas. Käisime ka kaubamajas ning leidsime, et sinna minek oli täiesti aja raiskamine, sest Kerli ei leidnud mitte midagi sealt.
Vaatasime ringi ning kui olime jõudnud tänavani, kus tuli ära keerata, et koju minna, läksin ma Kerlist lahku, sest ma tahtsin koju minna ja Kerli tahtis veel poodides käia, sest tal oli lootust, et ta leiab mida ta otsis. Ta vist lõpuks ei leidnudki.
Vaatasin sarja ning siis tuli koju Hans, kelle me ütlesime, et me käisime päeval ratta peal, mille peale tema muidugi solvus, sest ta arvas, et nüüd ta peab minema sinna üksinda. Aga me tahtsime nagunii tagasi minna, et teha pilte pimedal ajal.
Me läksime siis jälle rattale ning maksime oma piletite eest. Andsime oma piletid tagasi ning istusime rattale. Ning saime teada, et Hans kardab ka kõrgust. Ja mitte natuke vaid päris palju. Seekord tegime me ainult kolm ringi.
Kui rattal olime ära käinud kurtis Hans, et tal on kõht tühi ning me läksime ühte kohvikusse, kus me lõpuks ainult juua ostsime. Mina jõin teed, Kerli jõi kohvi ja Hans jõi õlut. Ja Hans rääkis mulle kuidas Kerli käitus siis kui ta oli väga kuri. Joogid joodud läksime me välja kus Kerli ja Hans nägid kedagi keda nad teadsid. Mina muidugi ei tahtnud nende juttu segada ning ütlesin neile, et lähen ees minema. Ma kõndisin aeglaselt, sest ma lootsin, et neil läheb kiiresti (mis muidugi oli väga vale mõtlemine minu poolt).
Ma jõudsin McDonald’si juurde ning otsustasin omale jäätist osta. Ostsin endale banaanitükkidega, mille peale pandi vahukoort, mis oli väga imeliku maitsega. Kui olin jäätise ära ostnud ning poest välja läinud nägin Kerlit ja Hansu. Kerli tahtis minu jäätisest ampsu ning ma andsin talle ja Hans jooksis Mac-i ja ostis endale ise mingi jäätise.
Tuli välja et nad liikusid kodu poole, sest hakkas külmaks minema ning me kõik olime väsinud ja Hansul oli ikka veel kõht tühi.
Täna ajas Kerli mind kell pool kümme üles ning ma olin väga suures segaduses, sest ma mõtlesin et minu ukse taga on koristajad, kes käisid mul siin esmaspäeval. Kerli oli oma bussist maha jäänud ning järgmine oleks läinud alles nelja tunni pärast, mida tema kategooriliselt keeldus ootamast, sest õues oli härmatis ning väga külm oli.
Minu ukse taha tuli ta sellepärast et ta ei tahtnud olla üksi. Ning me läksime süüa ostma. Kerli tahtis kebabi aga kõik kohad kus müüdi kebabi olid veel kinni ning me läksime ühte kohvikusse kust me ostsime endale võileivad ning juua. Kerli ostis kohvi ja veel lisaks ka croissandi ning mina ostsin smuuti.

Tulime koju ning mina hakkasin vaatama oma sarja ja tema läks oma tuppa magama, sest ta oli magada saanud ainult paar tundi. Kuskil pool tundi peale koju jõudmist sai ta teada, et ta peab minema õhtul tööle. Ta just mingi 45 min. tagasi läkski minema.

mini noad ja isegi käärid. väga väga kallid.


pilet vaaterattale



Kerli teeb pilte

Kerli ei tee enam pilte

jääkarud (mitte päris)

kutsud (mitte päris)

mõned lahedad kuulid (või midagi sellist)



Kerli mängib Jõuluvana

Pileti teine pool




Hans teeb midagi


yay vaateratas

mind pandi vangi

mina vaatan kaugustesse ja unistan oma elust üksikul saarel

naljakas oli

oo vau ma tegin endale punuka, sest Hans vingus minu juuste kallal

Mina olen Jumal

No comments:

Post a Comment