Monday 7 November 2016

Esimene päev praktikal

Päev hakkas sellega, et ärkasin üles kell 6 hommikul. Kell 7.50 tuli Hans mu ukse taha, et öelda mulle, et me pidime Oliviaga kokku saama kell 8 ja ta arvas, et ma veel magan nagu Kerli, kelle Hans oli minut ennem üles ajanud. Olivia jäi kolm minutit hiljaks, aga sellest pole hullu. Ta võttis meid auto peale ning me läksime bussijaama, kus me tegime endale kuukaardid, mis läksid maksma 23 eurot (ma olen täiesti kindel selles, sest ma jätsin tšeki alles) ühe inimese kohta.
Siis näitas Olivia meile kus saab mängida korvpalli, kus on park, kus on hea ja odav toidupood ning siis läksime edasi kooli.
Koolis näitas Olivia meile kõik kohad kus me igaüks töötame ning ka kust teda võib leida kui on millegi kohta küsimusi, kus saab süüa ning kus me peame bussi peale minema peale kooli.
Muidugi kõik see võttis oma tund aega aega, sest iga kolme minuti tagant pidi Olivia rääkima uue inimesega ning nende üksteise tervitamine on imelik (kui sa oled eestlane) – nad tegid kolm korda mõlema põse peale musi. Kohutav! J
Lõpuks aga saime me oma tööde juurde minna. Kerli pidi pool tundi minuga koos olema, sest tema grupp tuli alles 10.30.
Köögis oli muidugi täiesti teistsugune võrreldes sellega mis on Eestis. Näiteks siin on nii, et õpetaja näitab kõigepealt täiesti ette ära mida tuleb teha ja kõik vaatavad hoolega, siis hakkavad alles õpilased tegema.
Mind anti ühe tüdruku hoolde, kes oskas natuke rohkem inglise keelt kui teised õpilased ning ka mina sain asju teha (praktikapäevikusse kirjutan ma seda homme, sest praegu ma olen väsinud). Õpetaja ise oli hästi tore ja need kaks tüdrukut kelle laua taga ma olin olid hästi abivalmid kui ma midagi küsisin, sest ma ei saanud prantsuse keelest aru.
Ma muidugi täiega kahetsen, et ma kodus prantsuse keelt ei õppinud, sest kui aus olla siis peale päris pikka päeva muudkui prantsuse keelt kuulda, mida muidugi mu aju üritas tõlkida, oli vägagi kurnav.
12.30 oli lõuna paus mis kestis minul tund aega.
Tagasi köögis kuni kella poole viieni ning siis tuli Kerli mind otsima. Vahetasin riided ning läksime koos Hansu otsima. Kui me olime koos siis leidis meid Olivia kes andis meile paberid kus on kirjas mis bussidega me kooli ja tagasi koju saame. Siis saatis ta meid bussile ning me sõitsime bussijaama.
Bussijaamast kõndisime koju ning rääkisime ees oleva naisega interneti ühendusest, sest ma oleksin eile juba blogi üles pannud aga meil ei olnud netti. See naine andis meile ruuterid, mida mina muidugi ei osanud tööle panna ja pidin selleks Kerli abi paluma.
Nüüd on meil nett!!!!
Käisime selles heas ja odavas toidupoes ning ostsime toitu. Muidugi me läksime jala ning läksime valele poole enne kui aru saime, et peame minema teisele poole. Õnneks sai sellest Hans aru ning jõudsime ilusti poodi.
Selles poes ei ole kartuleid!!!!
Tulime bussiga tagasi koju, sest kotid olid rasked.
Kerli tegi süüa ning me kõik istusime tema toas ning rääkisime juttu ja sõime.
Nüüd istun ma oma toas, söön jäätist, kuulan muusikat, kirjutan blogi ja hakkan magama minema.
Esimene päev edukalt läbi elatud.
Head ööd! :)

Tänase kohta pilte ei ole, sest ma ei jaksanud teha. 

No comments:

Post a Comment