Saturday 12 November 2016

Terekest. Vabandan kohe ette ära. Ma tean, et ma lubasin eile postitada aga mul ei olnud midagi eriti postitada. Ma kavatsesin pool päeva maha magada aga see ei õnnestunud, sest ärkasin üles kell 9 ja enam uuesti magama ei jäänud. Kell 10 läksin välja, et näha kas poed on lahti, sest mul oli vaja uus juuksehari osta (see mille ma kodust kaasa võtsin tekitas rohkem pusasid kui ma jõudsin neid välja kammida). Käisin umbes 2 tundi terve linna peal.
Kui tagasi koju jõudsin sõin mõned puuviljad ning siis tulid koristajad minu ukse taha, et vahetada voodipesu ja rätikud. Aga mina muidugi ei saanud alguses aru nendest ja nad läksid Kerli ukse taha ning siis sain alles aru. Kerli ütles mulle et ta oli minu ukse taga kella lasknud ning arvas et ma veel magan.
Laenasin talle oma läpakat, et ta saaks oma praktikapäevikut täita. Sellega läks tal ligi kolm tundi sest siseveeb muudkui logis välja ning ei lasknud salvestada. Aga lõpuks sai see valmis ning kell oli palju, Kerli tegi süüa ning peale seda läks ta Hansuga koos välja klubi otsima (mis nad ka vist leidsid).
Mina vaatasin mõned filmid ning läksin magama.
Äratuskell äratas mind üles kell 8, sest meil oli plaan minna mägedesse ja tahate teada mis juhtus?
Hans ja Kerli magasid!!
Neil oli hull pohmakas ja nad olid koju jõudnud alles kell 6 hommikul, mida mina muidugi ei teadnud, sest mina magasin (mulle ei meeldi pidutseda ega juua).
Ma lasin neil siis magada kuni Kerli lasi mu ukse taga kella kell 12. Enne seda käisin ma poes ning ostsin omale uue juukseharja, sest ma eile ei saanud (peaaegu kõik poed olid kinni, sest oli püha päev). Läksime ja ajasime Hansu ka üles ning me läksime välja, et näha kas me saame rentida autot aga auto rent oli kinni ning me läksime lihtsalt jalutama.
Me jalutasime umbes 3 tundi ja tegime suhteliselt palju pilte. Muidugi kõige parem oli see et me olime õues nii kaua ainult sellepärast et Hans tahtis süüa ja vahepeal me lihtsalt unustasime otsida söögikohta.
Täna me lõpuks ikkagi mägedesse ei läinud aga loodetavasti saame homme mindud ning siis tulevad eriti lahedad pildid.
Aga tänase ja eilse kohta muud eriti ei olegi rääkida.
Ma hakkan juba ära harjuma, et ma olen Prantsusmaal ja et see ei ole üks tohutult pikk ja reaalne unenägu, mida ma siiamaani olen tegelikult kartnud.
See on esimest korda kus ma olen nii kaua Eestist eemal olnud ja kui ma oleksin üksinda olnud poleks ma sellega hakkama saanud. Aga ma ei ole üksinda ning Kerli ja Hans on toredad inimesed isegi siis kui Hans mõnikord räägib väga rumalat juttu.

Noh igatahes head õhtut siis kõigile.


 oli vist väga paha mõte seista täpselt Kerli kõrval kui ta üritas pilti teha, juuksed läksid lendu

 see on kaks tänavat meie kodust.
 Hans on rumal ja siin on seda väga hästi näha
 selle pildi tegin eile kui sadas vihma
 purskaev teel parki
 otsisime kohta kus süüa ja avastasime laheda maja
 ja turu kus müüdi niimoodi mandariine
 üritasin olla üks korralik fotograaf ja teha pilti nii et ka purskaevud jääksid peale
 Hans unistamas oma elu mägedes kui tal ükskord inimestest villand saab


 kas nad pole mitte nunnud?


ma unustasin poest endast pilti teha aga tegin kotist. (see oli toidupood)

No comments:

Post a Comment