Wednesday 23 November 2016

Eile kui ma tööle läksin sadas vihma ning ma jäin sellepärast 2 minutit hiljaks. Õnneks Julien ei olnud kuri, sest siiamaani olen ma jõudnud alati varem. Muidugi ei olnud vihm soe, kuigi õues oli päris soe, 15 kraadi jälle.
Kui olin riided ära vahetanud ja kööki jõudnud oli mul kuskil tund aega piisavalt tööd, aga kui ma olin kõik need tööd ära teinud jäin ma ilma tööta, sest Julien küpsetas saiasid, pagaril oli vaba päev, ja Johanna hakkas tegema šokolaadist kujukesi. Natuke aitasin Johannal puhastada vorme kuni tuli paus. Peale pausi olin ma veel kuskil veerand tundi ilma tööta kuni Julien lõpetas saiade küpsetamise.
Siis näitas ta mulle uut saia, vaarika-kookosesai, ning tegin seda. Lõikasin saiarulli 2cm paksusteks saiakesteks, panin need plaadile ning külmikusse, sest ma tegin need neljapäevaks ja täna on see kinni.
Järgmisena tegin veel ühe uue saia, pistaatsia-šokolaadisaia, ning tegin sellega samamoodi nagu eelmisegagi. Ja peale neid kahte uut saia tegin terve hunniku croissante ja šokolaadisaiasid.
Lõpetuseks panin piparkoogitainast, mis ei olnud tegelikult piparkoogitainas, korvikestesse, mis olid kaetud paberiga, et tainas välja ei voolaks.
Jah prantslastel on mingisugused piparkoogid aga need ei ole õiged piparkoogid kui minu käest küsida. Nad isegi ei lõhna nagu piparkoogid, mis oleksid minda tegelikult pannud uskuma, et see tainas oli tehtud piparkoogi põhiretsepti järgi.
Aga see selleks. Peale tööd tulin ma koju, sõin lõunat ning jäin peaaegu kohe magama. Vahepeal äratas mind üles minu emps, kes muidugi mult midagi ei küsinud ega rääkinud kui ma ütlesin talle, et ma magan, ja Kerli, kes helistas selleks, et küsida mis bussiga me koolist koju tulime esimene nädal.
Ja muidugi mina olin täiesti segaduses, sest mina sain niimoodi aru, et tal oli eile vaba päev ning, et alles täna läheb ta kooli, aga ei, ta oli koolis eile ja ta on seal ka vist täna ning siis ta läheb restorani kust ta ära tuleb ning peale seda läheb vist vaatama seda restorani kuhu ta tööle läheb.
Ja muidugi kolmandat korda ärkasin ma selle peale üles, et Kerli ja Hans olid minu ukse taga ning ütlesid, et lähevad jooksma ning kutsusid mind kaasa, aga ma olin eilseks juba jooksnud, sest ma jooksin töölt koju, ma ei läinud eile bussiga. Palusin Kerlit, et ta mulle banaani ostaks, kui nad tagasi tulevad oma jooksult, ning andsin talle raha.
Nad olid kuskil tund aega ära ning kui nad tagasi tulid nõudsid nad mõlemad, et ma annaks neile banaani, mida ma ka muidugi tegin, ega ma mingi kuri mutt ei ole. Rääkisin natuke Hansuga juttu seni kuni ta venitas ennast ning sain teada, et nad vahepeal mängisid korvpalliväljakul viite miinust ning, et nad tulid koju tagasi mingi hullu ringiga.
Kui Hans oli oma tuppa läinud tulin mina tagasi voodisse ning mängisin natuke mänge telefonis ja siis läksin magama.

Tänase kohta pole mul midagi kirjutada, sest esiteks ma pole veel voodist väljagi saanud ja teiseks ma olen täiesti üksinda, sest Kerli ja Hans mõlemad on tööl praegu, ning kolmandaks ei kavatse ma midagi teha. Võib-olla teeme midagi pühapäeval kui meil kõigil koos vaba päev on.


küpsenud "piparkoogid"

pistaatsia-šokolaadisaiad

"piparkoogi" tainas

No comments:

Post a Comment