Monday 21 November 2016

Kaks nädalat on nüüd möödas ning me pole ikka veel läinud mägedesse. Ma loodan, et pühapäeval saame me minna, sest see on ainuke päev kus me oleme kõik koos vabad, kuigi kui aus olla siis ma olen realist ja arvan, et need kaks magavad terve päeva nagunii maha.
Täna oli väga tuuline ning korralikult soe. Tänu sellele, et oli nii tuuline ei saanud ma korralikult magada, ma ärkasin iga tunni aja tagant üles ning vaatasin kella, et teada saada, et saan magada veel mitu tundi. Aga tänu sellele, et ma nii mitu korda üles ärkasin, ei jäänud ma enam kell neli magama tagasi. Lugesin oma raamatut, mida ma polnud lugenud juba mõned päevad, kuni kell sai viis, siis hakkasin riidesse panema.
Kell pool kuus liikusin juba töö juurde. Kuna oli tuuline arvasin, et õues on külm ning panin selga kampsuni (õnneks mitte selle kampsuni, mille ma siit ostsin, mis on ikka tõsiselt paks kampsun) ning kui õue jõudsin avastasin, et oli soe. Vaatasin telefonist, et siin oli hommikul 15 kraadi sooja.
Tööl tutvusin ma uue inimesega, kes on Julieni õpilane ja kelle nimi on Johanna. Ta näeb, külje pealt vaadates, natuke välja nagu üks minu parimaid sõbrannasid, kes elab praegu Inglismaal, koos meie teise parima sõbrannaga.
Tegin põhimõtteliselt samu asju nagu ma iga päev teen seal kuid täna läks Julien kell 10 minema ja jättis mind Johannaga. Umbes pool tundi hiljem läks ära ka pagar ning siis olin mina ja Johanna köögis üksinda, kus tema tegi midagi šokolaadiga (mille tõttu küürimine pärast läks väga nuhtluseks kätte) ja mina tegin homseks croissante ja šokolaadisaiasid.
Kui meil oli kõik tehtud koristasime ning läksime minema. Mina sõitsin koju ning hakkasin mängima ühte mängu telefonis. Kella kolme paiku jäin magama ning ärkasin kuskil pool tundi enne seitset üles, sest mu emps helistas mulle.
Ahjaa! Ma viisin tööle kirjut koera, mille ma olin endale kõrvale pannud kui me laupäeval kooke kiledesse mässisime, ning kõik kiitsid.
Muidugi nüüd mind huvitab see, et kui me oleksime teinud rohkem, kas me siis oleksime müünud ka natuke, et omale lisaraha tekitada. Ma arvan, et mina isegi vist oleksin müünud, aga Kerli kohta ei tea ma midagi.
Kui rääkida juba Kerlist siis on see, et tal oli täna vaba, tal on homme vaba ja kolmapäeval, kui minul on vaba, läheb ta Oliviaga koos sinna restorani, kus ta praegu veel töötab, ning ütleb neile, et ta ei lähe sinna enam tagasi.
Ja ta ei lähe mitte kooli tagasi vaid ühte teise restorani, millel on kaks tärni, Kerli jutu järgi.
Hansu kohta ei tea ma peaaegu üldse midagi, sest teda näen ma kõige harvemini, aga ma tean seda, et ta ostis endale palli, mis on jumala mõnus käes hoida. Ta tuli sellega mu ukse taha, et süüa nõuda. Ma pakkusin talle kartuleid ja võileiba aga tema ütles, et ta ei taha paksuks minna. Siis ma lihtsalt viskasin ta enda toast välja (pirtsukott selline) ning tulin blogi kirjutama. Nüüd kavatsen ma uuesti magama minna.

Vabandust aga tänase kohta ei ole kahjuks pilte!

No comments:

Post a Comment