Friday 2 December 2016

Okei eilse kohta pole mul absoluutselt mitte midagi kirjutada, sest ma ei teinud mitte midagi. Aga tänase kohta on mul natuke kirjutada.
Rõhk on sõnal natuke.
Esimeseks on mul kirjutada seda, et ma vist tean miks kõik minu töökohas nii rahulikud on.
Ma läksin täna tööle umbes 2 tundi varem kui tegelikult oli kokku lepitud, sest ma ei suutnud magada. Ja esimese asjana mida ma teha sain oli kihitusmargariini pehmendamine, mida ma tegin taignarulliga pekstes, sest Julien näitas, et see käib niimoodi.
Ma olin juba enne näinud, et niimoodi pehmendati margariini siis kui ma koolis olin, aga ma mõtlesin, et see oli lihtsalt õpilaste välja mõeldud viis. Ma ei tulnud selle pealegi, et niimoodi tehakse ka teistes kohtades. Aga ma sain oma viha läbi elada margariinide peal, mis oli väga lõbus ning natuke valus, sest ma tegin pidevalt oma pöidlale haiget.
Okei! See selleks. Nüüd järgmine teema.
Ma üritasin jälle oma praktikapäevikut täita aga iga kord kui ma vajutan salvesta nuppu logib mul siseveeb välja ning kustutab kogu mu pika jutu mis ma olen sinna kirjutada jõudnud. Mis on muidugi põhjuseks miks ma kirjutan kõik oma tööpäevade info hetkel Word-i, et mitte ükski lause kaduma ei läheks.
Kodus (Eestis) töötab mul siseveeb jumala normaalselt ja siis kui tulin Prantsusmaale oli kõik metsas. Sisse olen ma logitud maksimum kolm minutit ja siis kui ta välja logib ei lase ta mul midagi teha enam, mis on eriti nõme.
Kuigi kui aus olla, siis mind täiega üllatab, et minuga pole veel keegi õiendanud, et miks ma oma päevikut ei täida, sest meile öeldi infotundides „kirjutage iga päev kohe praktikapäevikusse mis te sellel päeval tegite, et te ära ei unustaks“.
Pole pilte tänase kohta. Polnud lihtsalt millestki teha.
Nüüd ma lähen magama. Homme jälle tööpäev.

Nii imelik et varsti juba tagasi Eestisse…

No comments:

Post a Comment